کمک مومنانه بچه های مسجدی به نیازمندان در فجر فاطمی 
کمک مومنانه بچه های مسجدی به نیازمندان در فجر فاطمی 

کمک مومنانه بچه های مسجدی به نیازمندان در فجر فاطمی 

محمد کرمی گفت: کمک مومنانه به نیازمندان و محرومین از اولویت برنامه های دهه فجر فاطمی بود که به همت بچه های مسجدی کانون انجام شد.
شناسه خبر : 1026140 تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۱۱

«محمد کرمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، دهه فجر فاطمی را بهترین فرصت برای همدلی با نیازمندان برشمرد و گفت: کمک مومنانه به نیازمندان و محرومین از اولویت برنامه های دهه فجر فاطمی بود که به همت بچه های مسجدی کانون انجام شد.


مدیر کانون مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج افزود: بر همین اساس با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) در کمک به نیازمندان، طرح اطعام فاطمی اجرا شده و در همین راستا ۳۰۰ پرس غذای نذری در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


وی بیان کرد: علاوه بر این نیز به منظور بازسازی و تعمیر منزل یکی از اهالی روستا که بر اثر آتش سوزی منزل آنها تخریب شده بود، با جلب کمک های مومنانه خیرین مصالح ساختمانی تهیه شده و در اختیار این خانواده قرار داده شد.


کرمی ابراز کرد: امروز ۲۲ بهمن هم زمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بچه های مسجدی کانون در رژه ماشینی شرکت کردند تا از این طریق نشان دهند که نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی پایبند بوده و هر کجا لازم باشد در صحنه های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حضور می یابند،


مدیر کانون مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج ادامه داد: از دیگر برنامه های مناسبتی این ایام، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان بود که با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدا انجام شد.


وی اظهار کرد: همچنین شامگاه گذشته همراه با سراسر کشور از ماذنه های مسجد بانگ الله اکبر طنین انداز شده و سپس سرودهای انقلابی پخش شد.


کرمی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در ایام فرخنده دهه فجر فاطمی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و تجلیل از آنها بود که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم اجرا شد.


مدیر کانون مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج عنوان کرد: علاوه بر این نیز طرح ختم صلوات توسط بانوان مسجدی عضو کانون اجرا شده و ثواب قرائت صلوات ها به روح مطهر امام راحل هدیه شد.


وی یادآور شد: فضاسازی مسجد متناسب با ایام الله دهه فجر فاطمی و نیز بازسازی دروازه ورودی روستا و آذین بندی آن با عکس شهدا و پرچم ایران اسلامی از سایر برنامه های کانون در این ایام خجسته بود که با مشارکت بچه های مسجدی کانون و پایگاه مقاومت بسیج برادران اجرا شد.


کرمی در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه های دهه فجر فاطمی با هدف بزرگداشت این ایام و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و امام راحل اجرا شد.

پایان پیام/ 586